G Suite er Google sin egen kontorpakke, og er laget med utgangpunkt i effektivt samarbeid, tilgjengelighet og sikkerhet. Med G Suite har du alt du trenger – når du trenger det. G Suite passer til alle bedrifter – uansett om det er en stor, middels eller liten bedrift.


La oss gi deg en liten intro på hvordan du kan bruke G Suite i din bedrift. For å starte med det beste først, hele programmet er tilgjengelig i nettleseren din og kan brukes både på pc, mobil og nettbrett. Med andre ord så er det hadebra til å bytte mellom tunge programmer som spiser av kapasiteten din. Så her er det bare å åpne en nettleser og logge seg på.


Setningen «har du husket å lagre?» og å taste inn Ctrl + S med jevne mellomrom er noe du ikke trenger å tenke på lenger. Alt arbeid du gjør blir synkronisert automatisk mot Google sin egen skytjeneste så fort det er utført. Om du er et sted hvor du ikke har nettilgang eller om Wifien plutselig skulle koble seg ut, så trenger du ikke å bekymre deg. Med en gang du har internett igjen, så vil Google synkronisere arbeidet ditt helt automatisk. I tillegg har du ubegrenset med lagringsplass.
Dokumenter, regneark og presentasjoner finner du også i G Suite. Forskjellen er at du her kan samarbeide med kollegaer i sanntid, hvor alle som har tilgang til dokumentet kan gjøre endringer og få oppdatert hva som skjer med en gang det blir gjort.


I tillegg får du selvsagt tilgang til e-post gjennom Googles velkjente Gmail-løsning, som er en av verdens mest brukte webbaserte e-posttjenester. AYR kan også hjelpe til med å migrere din gamle e-post til den nye, slik at du ikke går glipp av verdifull informasjon.


For godt til å være sant, tenker du? Når det er så mange bra egenskaper, så koster det vel skjorta da? Greia er at det ikke koster mye heller. Mest sannsynlig kommer det til å være en rimeligere løsning enn den du har i dag, i tillegg til at du og hele bedriften din vil jobbe mer effektivt.

Har du lyst å vite mer om G Suite?

Revolusjoner din arbeidshverdag med mulighetene som finnes hos Google!