Når du kjøper Google-produkter av AYR får du alltid tilbud om en brukerstøtteavtale med på kjøpet. Brukerstøtteavtalen tillater deg å kontakte oss så mye du vil enten du foretrekker å gjøre det via telefon, chat, eller e-post.

 

For oss handler brukerstøtte ikke bare om å hjelpe deg når problemene oppstår, men å forebygge at de oppstår. Dette er grunnen til at vi har lansert vår egen e-læringsplattform hvor du lærer basisferdigheter om G Suite. I tillegg tilbyr vi annen kursing. Her kan en av våre foredragsholdere kan komme til deres lokaler og holde kurs hvor man går mer i dybden på de forskjellige delene av G Suite-pakka.

Brukerstøtte handler ikke bare om å hjelpe deg når problemene oppstår, men å forebygge at de oppstår.

Du vil få svar på din henvendelse innen én arbeidsdag.

I tillegg til den daglige bruken for hver enkelt bruker hjelper vi dere med mer avansert administrering av kontoene deres som å gjøre DNS-oppsett, rute e-post, migrere fra gamle mail- og filtjenester, og feilsøking og -retting av feil som kan oppstå. Ved å kjøpe Google produkter gjennom AYR har du alltid noen å henvende deg til dersom uhellet skulle være ute. Vi lover at du får svar på din henvendelse innen én arbeidsdag, og at vi løser saken din så fort vi har mulighet. Vi har bransjeledende verktøy til disposisjon når det gjelder saksbehandling, så uansett hvem som tar tak i nettopp din sak vil man alltid ha full tilgang til historikk. Både i enkeltsaker og i tidligere saker. Dette fører til at vi på en god måte kan sette oss inn i nettopp dine saker, og på mange måter bli bedre kjent med deg og dine behov.