For at et IT-miljø skal fungere optimalt, betyr dette at mange komponenter skal snakke sammen på riktig måte. Ved at AYR setter opp IT-strukturen i ditt firma sikres dette samspillet, og vi kan derfor garantere kvaliteten til hver enkelt bruker av systemene.

 

Alle AYR sine brukere har tilgang til support inkludert i fastprisen, enten via telefon, e-post eller chat. AYR Support gir et kontaktpunkt for IT-hverdagen for alle brukerne, uansett om brukeren er på kontoret, hjemme eller på reise. AYR gir support for alle brukernes enheter – både PC, Mac, mobiltelefon eller nettbrett.

For oss handler support ikke bare om feil og problemer – vel så viktig er rådgivning og opplæring.

Support handler ikke bare om å fikse problem, men hindre at de oppstår.

Gjennom vårt egenutviklede konsept for drift og overvåkning av IT-systemer, passer vårt driftssenter på deres IT-systemer på en sikker og god måte. Vi bruker markedsledende verktøy for overvåkning av PC`er, mobile enheter og applikasjoner.
AYR sin målsetning for IT-support er følgende:

  • Vi setter opp så gode løsninger at du ikke trenger å ta kontakt med oss.
  • Det finnes ingen dumme spørsmål, for oss er det viktig at du som kunde får svar på det du faktisk lurer på.