Google Cloud partner badge

    Support

    Når du kjøper Google-produkter av AYR får du alltid tilbud om en supportavtale med på kjøpet. Vi har to ulike typer supportavtaler; enten å ha et supportabonnement, hvor du kan spørre oss så mye du vil om G Suite på telefon, chat eller e-post eller om du vil ha en generell avtale, hvor vi hjelper deg når du trenger det.

    For oss handler support ikke bare om å hjelpe deg når problemene oppstår, men å forebygge at de oppstår.

    I tillegg til den daglige bruken for hver enkelt bruker, så kan vi også hjelpe dere med mer avansert administrering av kontoene deres. Dette kan være å gjøre DNS-oppsett, rute e-post, migrere fra gamle mail- og filtjenester, og feilsøking og retting av feil som kan oppstå.

    Ved å kjøpe Google-produkter gjennom AYR har du alltid noen å henvende deg til dersom du trenger hjelp eller har spørsmål om Google sine produkter. Som Google Partner blir hele teamet vårt kurset og oppdatert på nye funksjoner og muligheter i produktene.

    Opplæring og kursing


    Vi ser at kunnskap om G Suite og hvordan bruke det på en best mulig måte er med på å gjøre ansatte veldig fornøyd med resultatet av å gå over til det nye systemet. Vi har derfor ulike måter vi kan ha opplæring på for din bedrift.

    Onboarding

    For større bedrifter hvor det å skifte fra et system til et annet er en lengre prosess tilbyr vi et eget onboarding-program, slik at de hele bedriften opplever prosessen som ryddig og med aktiviteter som er tilpasset til hva dere trenger.

    I programmet har vi med følgende aktiviteter:

    • Plan for onboarding og kursing av prosjektgruppe.
    • G Suite ambassadørprogram - hvor vi kurser nøkkelansatte og tar de med som viktige bidragsytere i migreringsprosessen.
    • Kursing i hvordan bruke G Suite med alle ansatte.
    • Migrering og lansering av G Suite i bedriften.
    • Supportavtale, hvor man kan få svar på alle spørsmål om G Suite.

    Kursing

    Vi tilbyr både kurs i G Suite hos bedrifter og setter opp egne kurs i våre lokaler i Oslo sentrum. Vi har en egen kursrekke som går alt fra basiskurs i hvordan man kan bruke grunnelementene i G Suite til videregående kurs innenfor de ulike enkeltelementene som regneark, presentasjoner og dokumenter. G Suite har en rekke funksjoner som hjelper deg til å jobbe mer effektivt og smart, så vi anbefaler alle som er nye med G Suite å gjennomføre et basiskurs for å bli godt kjent med programmet.

    Frokostmøter

    Vi inviterer vår eksisterende kunder til faglig frokost ved jevne mellomrom. Vi synes det er veldig hyggelig å kunne møtes til en stund hvor vi både har byens beste kaffe og et bugnende frokostbord, samtidig som vi setter av tid til å gå over ulike faglige tema i G Suite, slik at du får mest mulig utbytte av din G Suite-pakke.

    Vil du vite mer om Support?

    Fyll ut skjemaet under, og vi kontakter deg for en hyggelig prat.